Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BN

Pokud vezmete v úvahu jaké je v Praze ovzduší tak tabákový kouř je jeho naprosto zanedbatelnou složkou. Možná vám nevoní, možná dostáváte kromě astmatických záchvatů také hysterické záchvaty kdykoliv jej cítíte, ale ublíží vám stejně jako třeba kouř z komínů. S antikuřáky je to těžké, nejdřív by nás vyháněli z hospod, pak by nás zase vyháněli z ulic. Ale peníze z tabáku nesmrdí, takže se stejně bude kouřit dál.

0 0
možnosti
MK

Na rozdíl od vydechovaného cigaretového kouře, mi kouř z komínů či výfuků nejde rovnou do obličeje. Nn, to s kuřáky je to těžké, mají hysterické záchvaty pokaždé, když se ozve nějaký antikuřák.

0 0
možnosti
Foto

S tím srovnáním s výfukovými plyny jste mě dorazil. Bydlím několik let v jednom městě, kde auta nejsou snad jen v kostele. Pod okny mám takový smrad a rámus, že přes den nemůžu otevřít okno. V tomhle případě je pro mě i kuřák v mém obýváku legrace..

A propós - boj proti kouření ve stylu: kuřák smrdí ale peníze od něj ne - to je jedna z největších trapností státních úředníků...

3 0
možnosti
MK

Mluvil jsem o centru Prahy. Tam auta moc nejezdí.

0 0
možnosti
SN

:-)   Pane autore ! Vy si určitě přejete, aby Vás ve stovce prosili, abyste už na tomto světě nestrašil. Ale tak to bohužel, nebo z mého pohledu nefunguje! Víte kolik metrů kubických zhltnete ve svých plicích plynů výfukových? To Vám nevadí? Vidíte to příliš jednostranně a já jako starý a životem otřískaný člověk o tom něco vím. Ještě si najměte výživového poradce, před každým jídlem prostudujte tabulky, kolik toho můžete sníst, abyste dlouho žil. Život funguje úplně jinak. Až zestárnete a budete pozorovat život kolem sebe, dáte mi za pravdu. Sám kouřím od 15, sice už ne moc, kuřáky neobhajuji. Zdraví ani peněžence to neprospívá, ale jestli Vám vadí kouření i na ulici, tak to už je choroba!   !!!!!!

2 1
možnosti
MK

Ano, vadí. Především zdravotně - stahují se mi průdušky, což jen nasvědčuje tomu, jaké je to svinstvo.

0 0
možnosti
Foto

,,...do prahy přijel zdráv a z Prahy jsem se odstěhoval s alergií, astmatem a ekzémem."

To vše autora postihlo díky kuřákům na ulicích v Praze?8-o:-/;-)

3 0
možnosti
JC

Jsme rafinovaní parchanti a již brzy si dobudem nová teritoria, Praha nám nestačí! :D

2 0
možnosti
AO

Kouření by mělo být nejen zakázáno všude na veřejnosti, ale například i na balkonech. Když už někdo chce kouřit, tak ať si smrdí doma. Kouření není jen závislost, pro niž si kuřák vynalézavě hledá logické a pozitivní odůvodnění, ale také životní postoj typu - všichni mi můžete...víte co. Odhazování vajglů je snad ještě hnusnější, než říhání, ochcávání zdí a fotbalové řvaní.Rv

3 0
možnosti

Vzato kolem a kolem, do jisté míry máte pravdu. Osobně (jsem nekuřák) mi kuřáci na ulici nevadí. Ovšem pravdou je, že ulice či centra měst jsou pozemky ve vlastnictví měst (či státu). Pravidla by měl určovat vlastník a pokud je vlastníkem nějakého objektu stát (či město apod.), tato pravidla mohou být věcí politické diskuze.

Oproti tomu v restauracích by měl (dle stejné logiky) pravidla určovat vlastník a občané takříkajíc "hlasovat nohama," tedy nechat prosperovat ty restaurace, po nichž bude poptávka.

2 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2806x

Seznam rubrik